Obchodní podmínky
Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) upravují práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících a Mě jakožto prodávajícího v rámci smluvních vztahů uzavřených prostřednictvím webových stránek www.koucfunkcnihopohybu.cz.
Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete na adrese www.koucfunkcnihopohybu.cz.
Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Mé webové stránce, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.
1. Některé definice
1.1. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za zvolenou či předem nasmlouvanou službu;
1.2. Webová stránka je dostupná na adrese www.koucfunkcnihopohybu.cz a je provozovaná Mnou, zde probíhá nákup služeb;
1.3. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
1.4. Já jsem provozovatel: Aleš Chytil se sídlem Dvorská 1343, 396 01 Humpolec, Česká republika, IČ: 05698197, ales@koucfunkcnihopohybu.cz, telefonní číslo +420 607 533 197 právními předpisy označovaný jako prodávající;
1.5. Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o koupi služby se Mnou;
1.6. Smlouva je kupní smlouva sjednaná na základě řádně vyplněné Objednávky zaslané prostřednictvím webové stránky, a je uzavřena ve chvíli, kdy ode Mě obdržíte potvrzení Objednávky;
1.7. Členství v klubu je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a přístup do on-line programů;
1.8. Vy jste osoba nakupující na webové stránce www.koucfunkcnihopohybu.cz, právními předpisy označovaná jako kupující;
1.9. Služby jsou nehmotné produkty, které jsou dodávány především on-line.
2. Obecná ustanovení
2.1. Koupě Služeb je možná jen přes webové rozhraní www.koucfunkcnihopohybu.cz.
3. Uzavření smlouvy
3.1. Smlouvu se Mnou je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
3.2. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na webové stránce vytvořili návrh Objednávky. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
a) Informace o nakupované službě, je zaškrtnutí dané Služby
b) Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Služby; tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci uživatelského prostředí webové stránky, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolené Služby a způsobu jejího doručení;
c) Své identifikační údaje sloužící k tomu, abych mohl doručit Službu, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu;
3.3. V průběhu tvorby návrhu Objednávky můžete až do doby jejího odeslání údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku příslušného tlačítka Objednávku odešlete. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, Podmínkami ochrany osobních údajů a případně Opakovanými platbami, v opačném případě nebude možné Objednávku odeslat. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku příslušného tlačítka budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Mně.
3.4. Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Mně bude doručena, potvrdím zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky. Potvrzením Objednávky z Mé strany dochází k uzavření Smlouvy mezi Mnou a Vámi. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky tvoří nedílnou součást Smlouvy.
3.5. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
4. Uživatelský účet
4.1. Na základě zakoupení jedné ze Služeb, v rámci webové stránky můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
4.2. V rámci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
4.3. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových údajů je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, nenesu za to žádnou odpovědnost.
4.4. Uživatelský účet je osobní a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetími osobami.
4.5. Váš Uživatelský účet můžu zrušit, a to zejména v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
4.6. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
5. Cenové a platební podmínky, výhrada vlastnického práva
5.1. Cena je vždy uvedena v rámci webové stránky, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Služby v rámci webové stránky a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
5.2. Platbu Celkové ceny po Vás budu požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Služby. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
a) Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašlu v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 5 dní od provedení Objednávky.
b) Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu Gopay, přičemž platba se řídí podmínkami těchto platebních brán, které jsou dostupné na adrese: www.gopay.cz . V případě platby kartou online je Celková cena splatná do 5 dní od provedení Objednávky.
c) Bezhotovostně převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány Gopay, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: www.gopay.cz. V případě platby bezhotovostním převodem prostřednictvím platební brány Gopay je Celková cena splatná do 5 dní od provedení Objednávky.
5.3. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu.
6. Změna či zrušení kurzu
6.1. Vyhrazuji si právo změnit termín konání kurzu nebo zrušit kurz v těchto případech:
a) nejpozději 3 dny před konáním kurzu, pokud není kurz obsazen minimálním počtem účastníků, tj. Mnou předem stanovený minimální počet účastníků.
b) nebudu moci z důvodu pracovní neschopnosti lektora či jiné závažné překážky zajistit vedení kurzu.
6.2. V případě, že budu nucen zrušit kurz, zavazuji se Vám tuto skutečnost bezodkladně sdělit e-mailem. Dále se zavazuji v případě zrušení kurzu Vám nabídnout náhradní termín pořádání či vrátit částku za celou hodnotu kurzu (dle vaší volby).
6.3. V případě, že se nebudete moci kurzu zúčastnit, zavazujete se Mně bezodkladně tuto skutečnost sdělit e-mailem.
6.4. Pokud tuto skutečnost oznámíte méně než 14 pracovních dní před plánovaným datem konání kurzu, jsem oprávněn Vám účtovat storno poplatek za umožnění změny termínu ve výši 500 Kč.
6.5. Pokud však skutečnost zrušení či změny termínu oznámíte nejpozději 5 pracovních dní před plánovaným datem konání kurzu či akce, jsem oprávněn Vám účtovat poplatek za umožnění zrušení kurzu či změny termínu ve výši 50 % z částky ceny kurzu.
6.6. Pokud skutečnost zrušení či změny termínu oznámíte méně než 5 pracovních dní před plánovaným datem konání kurzu či akce nebo v den konání kurzu, je tato Služba považována za uskutečněnou a ztrácíte nárok na vrácení uhrazené částky. Můžete v takové situaci za sebe poslat náhradníka. V případě, že se na kurz nedostavíte, nemáte nárok na vrácení peněz ani na výměnu neabsolvovaného kurzu za jiný.
6.7. Změny data kurzu dle tohoto článku Podmínek nejsou důvodem pro uplatnění reklamace.
7. Online program, další služby a podmínky jejich dodání
7.1. V případě uzavření Smlouvy o poskytnutí on-line programu získáte přístup k on-line programu ihned po uhrazení Celkové ceny, přičemž přístup k on-line programu Vám bude aktivován v rámci uživatelského účtu, který bude vytvořen okamžitě po odeslání a zaplacení Objednávky. Přístupové údaje k uživatelskému účtu vám budou zaslány ihned e-mailem.
7.2. Odesláním Objednávky na poskytnutí on-line programu výslovně požadujete, aby Vám byl digitální obsah v podobě on-line programu zpřístupněn okamžitě tj. před uplynutím lhůty pro odstoupení dle § 1829 odst. 2 občanského zákoníku a souhlasíte, že z tohoto důvodu nemáte na odstoupení od Smlouvy dle uvedeného ustanovení právo.
7.3. Berete na vědomí, že on-line programy jsou předmětem mého duševního vlastnictví a jsou chráněny dle zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákonem ve znění pozdějších předpisů. Nejste oprávněni rozmnožovat obsah on-line programů, dále rozšiřovat či jakýmkoliv způsobem sdílet samotné on-line programy. Nejste oprávněni sdělovat své přihlašovací údaje jakékoliv třetí osobě.
7.4. Zpřístupněním on-line programu Vám nevzniká žádné oprávnění v souvislosti se zachycením, zobrazováním, rozmnožováním a rozšiřováním podoby, podobizny, obrazových snímků a obrazových a zvukových záznamů týkajících se osoby (osob), která vystupuje v rámci zpřístupněného digitálního obsahu v rámci on-line programu, včetně jejich jména, příjmení, akademického titulu, včetně jejich zpracování a zařazení do díla audiovizuálního či k jiným marketingovým účelům. Jakékoli takové využití je možné pouze s výslovným souhlasem oprávněných osob anebo v souladu s platnými právními předpisy.
7.5. Jste oprávněni zhlédnout on-line program opakovaně po dobu vašeho aktivního členství, avšak berete na vědomí, že v rámci ochrany Mých práv jsem oprávněn zablokovat Váš uživatelský účet, ke kterému se v posledních 24 hodinách přihlásí a zhlédne on-line program více uživatelů z více než tří různých IP adres.
7.6. Berete na vědomí, že veškerý obsah zakoupeného on-line programu Vám bude zpravidla zpřístupněn v jeden okamžik a bude Vám zpřístupněn po dobu aktivního členství. Jsem však oprávněn zpřístupnit jednotlivé lekce on-line programu také postupně v předem stanovených termínech na dobu předem stanovenou. S dílčím dodáním jednotlivých dílů programu po omezenou dobu souhlasíte.
7.7. Berete na vědomí, že porušíte-li povinnosti sjednané těmito Podmínkami, jsem oprávněn blokovat Váš uživatelský účet bez nároku na vrácení peněz.
8. Odstoupení od smlouvy
8.1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Mnou a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů uvedených v ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
9. Mimosoudní řešení sporů
9.1 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
9.2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
9.3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.”
10. Závěrčná ustanovení
10.1. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budu doručovat elektronickou poštou. Moje e-mailová adresa je uvedena u Mých identifikačních údajů. Já budu doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste mě kontaktovali.
10.2. Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. Já jsem však oprávněn změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. Informace o změně Vám zašlu na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržím výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Služby, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Služby následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
10.3. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), nenesu odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, mám Já i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
10.4. Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
10.5. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Mě, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Mé součinnosti.
10.6. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 16. října 2023.